.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه ۵ ساعته مجمع نمایندگان مازندران با معاون اول رئیس جمهور
معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در جلسه ای با مجمع نمایندگان استان مازندران مسائل و مشکلات شهرهای مختلف این استان را مورد بررسی قرار داد. وی در این ...
جلسه ۵ ساعته مجمع نمایندگان مازندران با معاون اول رئیس جمهور

به گزارش شمال نیوز، معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در جلسه ای با مجمع نمایندگان استان مازندران مسائل و مشکلات شهرهای مختلف این استان را مورد بررسی قرار داد. وی در این جلسه بر اجرای تمام مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور و پیگیری مجدانه مشکلات و مسائل مردم در شهرهای مختلف تاکید کرد.

 

توسعه مازندران نیازمند توجه جدی به سه بخش دریا، کشاورزی و گردشگری است

 

محمد مخبر در این جلسه با توجه به اقتصاد دریا محور، کشاورزی و حوزه گردشگری در این استان را پراهمیت دانست و گفت: لازم است در برنامه هفتم توسعه کشور برنامه ای دقیق و منسجم برای توسعه این سه بخش گنجانده شود.

 

معاون اول رئیس جمهور همچنین با تاکید بر اهمیت ایجاد و راه اندازی صنایع تبدیلی در استان مازندران خاطر نشان کرد: متاسفانه از توجه به بخش صنعت در استان مازندران غفلت شده که لازم است تمرکزی جدی بر صنایع تبدیلی کشاورزی در این استان با رعایت ملاحظات محیط زیستی معطوف شود.

 

وی از اهتمام ویژه دولت برای پیگیری مجدانه و اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور خبر داد و افزود: دولت به اجرای مصوبات سفرهای استانی متعهد است و تخصیص اعتبارات و منابع مالی مرتبط با این مصوبات در جریان است.

 

مخبر با اشاره به گزارش استاندار مازندران در خصوص اقدامات صورت گرفته برای حل مشکل پسماند این استان و نیز مسائل مرتبط با خرید مرکبات گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و دولت حل کامل این مشکلات را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه دولت در بخش مسکن و اشتغال برنامه ریزی و اقدامات گسترده ای را در پیش گرفته، گفت: برای بخش اشتغال منابع و اعتبارات مالی مناسب با مکانیزم اجرا درنظر گرفته شده تا برای انواع اشتغال خرد، متوسط و خانگی هزینه شود.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.